راهی قدسی

اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم

راهی قدسی

اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم

راهی قدسی
آخرین نظرات

تاثیر یون ها بر سلامتی از دیدگاه قرآن کریم

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

یا من له الدنیا و الآخره

یونیزاسیون یا یونیزه شدن زمانی اتفاق می افتد که اتم ها مولکول های خود را از دست می دهند،و یک اتم یک بار منفی خود را از دست می دهد و به بار مثبت تبدیل می شود و اتم دیگری که باری را می گیرد به اتم منفی تبدیل می شود.

تحقیقات علمی نشان داده است که یون مثبتی می تواند آثار منفی مانند افسردگی آسم بی خوابی حمله میگرنی را در پی داشته باشد،ولی یون منفی دقیقا برعکس یون مثبت است و واکنش های شیمیایی در بدن درست می کند که اثرات یون مثبت را خنثی و باعش شادابی و انرژی می شود.[۱]

اما در هنگام صاعقه یک اتفاق بسیار عجیب می افتد،یون های مثبت به بالای ابرها می روند و یون های منفی به قسمت پایینی ابر می روند و به وسیله صاعقه تخلیه می شوند و به یون های مثبت زمین متصل می شوند،نکته جالب این است که صاعقه علاوه بر خطرات و خساراتی که می تواند داشته باشد مقدار زیادی یون منفی تخلیه می کند که برای سلامت انسان ها بسیار مفید هستند.


در سوره روم آیه ۲۴ نوشته شده است:

 و از آیات او این است که برق (و رعد) را به شما نشان می‏دهد که هم مایه ترس است و هم امید  و از آسمان آبی فرو می‏فرستد که زمین را بعد از مردن به وسیله آن زنده می‏کند، در این نشانه‏ هائی است برای جمعیتی که عقل خود را به کار می‏گیرند.

در سوره رعد آیه ۱۲ نوشته شده است:

 اوست کسى که برق را براى بیم و امید به شما مى ‏نمایاند و ابرهاى گرانبار را پدیدار مى ‏کند

-نکته امید در نقطه عکس افسردگی دارد.یون های منفی نیز عکس یون های مثبت فعالیت می کنند.

-نکته دوم یون های منفی ارزان ترین و قوی ترین پاک کننده های طبیعت و هوا هستند و یک صاعقه می تواد نقش مهمی در تصفیه هوای اطراف خود داشته باشد،تحقیقات علمی نیز نشان داده است که افسردگی که در نقطه مقابل امید است در ارتباط مستقیم با آلودگی هوا قرار دارد.

-نقطه سوم،یون منفی که که توسط صاعقه تخلیه می شود تاثیرات بسیار خوبی در طبیعت و زمین های کشاورزی دارد،مناطق خوش آب و هوا مانند آبشارها و بالای کوها و رودها و ... پر از یون های منفی هستند.


     معجزات علمی قرآن

http://miraclesofthequran.persianblog.ir/

۹۵/۱۰/۰۹
مجتبی دهقان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی