راهی قدسی

اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم

راهی قدسی

اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم

راهی قدسی
آخرین نظرات

یا من له الدنیا و الآخره

در داستان حضرت آدم و حوا و ابلیس پس از اینکه ابلیس بر آدم و حوا سجده نکرد سوگند خورد که آدمها را گمراه کند،اما ابلیس به جز این یک سوگند دیگر نیز خورد و آن سوگند در آیه ۶۲ سوره اسرا آمده است:

(سپس) گفت این کسی را که بر من ترجیح داده‏ ای اگر تا روز قیامت مرا زنده بگذاری همه فرزندانش را جز عده کمی گمراه و ریشه کن خواهم ساخت!! (۶۲۲)
 و آن سوگند ریشه کن کردن نسل بشریت است،از دیرباز فاتحین به وسیله شمشیر جنگ های مختلفی را انجام می دادند،و گاها در هنگام پیروزی هزاران نفر را به فرمان شیطان میکشتند،مثلا مغول ها در ناحیه مشهد امروزی و بخارا و بلخ صدها هزار انسان را کشتند،اما در یک قرن گذشته این بحث و خصوصا این آیه بسیار بالا گرفته است،بشریت به سلاح هایی تحت عنوان سلاح های کشتار جمعی دست یافته است که انواع مختلفی از جمله بیولوژیک و اتمی و ... دارد،بدیهی است همه این سلاح ها هم نمی تواند تنها حاصل پیشرفت علم باشد،و نیروهای اهریمنی در دستیابی پیروانشان به این سلاح ها به آنها یاری رسانده اند.
بمب های اتمی و هیدروژنی که بشریت به آن دست یافته هم اکنون هزاران بار قوی تر از نسخه اولیه آن است که در هیروشیما بر سر مردم بیگناه خراب شد،در حالی که همه می دانستند ژاپن شکست خورده است و تسلیم را پذیرفته است.
علاوه بر این نوعی برنامه کشتار پنهان بیولوژیک و سبک زندگی غلط و جایگزینی همبرگر و سوسیس و نوشابه و ... بجای گوشت طبیعی و دوغ و ... برای کشتار و نسل کشی بشریت به وسیله پیروان این شیاطین در کار است،در دوران های قدیم افراد عمرهای طولانی داشته اند هم اکنون جوانان 20-30 ساله با سرطان جان خود را از دست می دهند،بدون تردید علاوه بر سبک زندگی نادرست عوامل انسانی نیز در این مساله دخیل است،در حالی که بشریت تازه می فهمد که این شیاطین و دشمنان بشریت با بیولوژیک تروریسم دارند عمر بشریت و نسل آن را می کاهند قرآن کریم هزار و چهارصد سال قبل زمانی که با شمشیر نمیشد نسل بشریت را ریشکن کرد در این باره هشدار داده است،حال بشریت دو راه پیش رو دارد،یا باید از حیله ها و دامهای شیاطین و پیروان آنها به خداپناه بیاورد،خداوند خودش راه را به وقت مقتضی نشان خواهد داد و یا نابودی را بپذیرد که البته افرادی که به خدا پناه آورده باشند نجات خواهند یافت.
حال انسان ها به خاطر رقابت های سیاسی و قدرت گرفتن،دارند سلاح هایی را تولید میکنند که در صورت از کنترل خارج شدن می تواند هزاران بار حیات را بروی زمین از بین ببرد یعنی قدم گذاشتن در مسیری که شیطان می خواهد،ایالات متحده 8000 بمب اتمی دارد،روزی که این بمب ها قرار باشد بروی شهر های اروپایی یا آسیایی خراب شود،یا در آمریکا از کنترل خارج شود روی زمین تنها سوسک ها زنده می مانند.همین ایالات متحده به واسطه قدرت گرفتن جنگ بیولوژیک تروریسم را نیز علیه خاورمیانه و شاید چین به راه انداخته است.در حالی که ایران که این هم برچسب از سوی حامیان شیطان میخورد به دنبال موشک نقطه زن است که غیرنظامی ها آسیب نبینند.

http://miraclesofthequran.persianblog.ir/
۹۵/۱۰/۰۷
مجتبی دهقان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی